Η ΦΤΗΝΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ON -LINE

ΣΗΜΕΡΑ

η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Αθηνα (athens,Greece), Greece
Μια πρωτη γνωριμια Ειμαι ο Νικος και ειμαι κατοχος ενος FJR1300a (04) σκοπος του συγκεκριμενου blog ειναι η γνωριμια και η επικοινωνια μεταξυ των κατοχων των FJR η ανταλλαγη αποψεων η μεταδοση πληροφοριων και η ανταλλαγη εμπειριων απο την συμβιωση μαζι τους. Παρεα μας καθε φιλος και θαυμαστης των FJR οχι απαραιτητα κατοχος αλλα και ολοι οι φιλοι της ιδεας του μοτοσυκλετισμου κατοχοι η οχι αλλων μοτοσυκλετων .Κινητρο μου μοναδικο η αγαπη μου για τα FJR και την ιδεα του μοτοσυκλετισμου και η προσπαθεια γνωριμιας αλλων μοτοσυκλετιστων Το email μου dnickom@gmail.com My email is dnickom@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟ (φωτο)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου